Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

e-Επιλογές 10/7/2011

"Εναγκαλισμούς" ονειρεύονται οι Τούρκοι...
Κοίτα Μιχάλη μου το χάλι μου..
Κουτές Ιδέες που βγάζουν ορισμένοι !!!
Άρχισαν να ανακαλύπτουν αυτά που φωνάζουμε εδώ και 18 μήνες...
Θα αφήσουμε τον δολοφόνο να παίξει στο Ηρώδειο;
ΤΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ;
Ποιος κυβερνά; Η δημοκρατία ή η οικονομία;
Θυσία του κοινωνικού για χάρη του κομματικού κράτους...
Oι ανεύθυνοι πολίτες και ο ....υπεύθυνος υπουργός προστασίας τους!
Νίκος Νικολόπουλος: Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα μέσα στην κοινωνία και ανάμεσα στους συμπολίτες μου!
Οι εθελόδουλοι κατά της Ιστορίας
2.000 Πρίνους έχει η Κρήτη, λέει καθηγητής Γεωλογίας
Μειωμένη έως και 30% η κυκλοφορία στις εθνικές λόγω κρίσης; Και μένα τι με νοιάζει;
Το ΠΑΣΟΚ κι οι νέοι φόροι! Ένα χαράτσι κάθε δέκα μέρες ως το τέλος του έτους!
Δεν ανανεώνουν τις κάρτες τους τα μέλη του ΠΑΣΟΚ !!!
ΓΑΠ: Η χώρα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης... το 2008, γιατί τώρα πάει μια χαρά
Το πρόβλημα αρχίζει αν λαμβάνει μεγαλύτερες διαστάσεις...
Να γιατί δεν ψήφισα Καραμανλή !
Μπερδεύτικα... τελικά αυτός ποιος το είπε;
Ευτυχώς που οι Έλληνες υπέγραψαν το συμβόλαιο...
Ένας στους δύο πολίτες εγκρίνει τις αποδοκιμασίες σε βάρος βουλευτών
O Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης που σήμερα μέμφεται τον ΣΥΡΙΖΑ είχε προτείνει κοινή κάθοδο ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ γιατί η παραμονή της δεξιάς στην εξουσία ήταν αποτρόπαιη!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου